Reklam effektiv deil. Səbəb nədir?

İnsanlar niyə reklama pul xərcləyirlər? – Kliklər üçün? Layklar? Takibçilər? - Yox! Biz reklamdan bir məqsəd üçün istifadə edirik - satış. Biz pul yatırırıq ki, geri gəlsin. Bəs reklam olmasında baxmayaraq, satış yoxdursa? Problem nədədir? Bu suala cavab vermək üçün iki misala baxaq.

  1. Yalnız sosial şəbəkələrdə səhifəniz var (məsələn, Instagram).
  2. Sizin saytınız var və saytdan istifadə edərək satış həyata keçirirsiniz. 
  3. Yalnız Instagram

Belə olan halda satışın necə baş verdiyini və reklamın hansı funksiyaları yerinə yetirdiyini anlayaq? 

  1. İstifadəçi reklamınızı görür.
  2. Elanı görəndən sonra səhifənizlə tanış olur.
  3. Səhifənizi araşdırdıqdan sonra o sizə:

A) Yazır. B) Zəng edir. C) Müraciət saxlayır.

  1. Sonra sorğu işlənir.
  2. Və nəhayət, satış.

Bu nümunədə reklamın funksiyası məhsul və ya xidmətinizlə maraqlanan insanları cəlb etmək, retargeting istifadə edərək onları istiləşdirmək və nəhayət, məhsul və xidmətinizi onlara satmaqdır. Reklamın effektivliyinin qiymətləndirilməsi - potensial müştərilərin sayı (nə qədər adam zəng edib, yazıb və ya sorğu buraxıb) və təbii ki, potensial müştəriyə görə xərclər. Hansı problemlərlə rastlaşa bilərsiniz?

  1. Sizə kifayət qədər yazmırlar və ya zəng etmirlər, sorğu yazmırlar - bu vəziyyətdə problem ola bilər:

A) Reklamda – Siz səhv hədəf, auditoriya və ya kreativ seçmisiniz. Ola bilsin ki, reklam texniki cəhətdən düzgün qurulmayıb. B) Instagram səhifəsində - bəlkə də problem məzmundadır.

  1. Sizə yazırlar, zəng edirlər və sorğu buraxırlar, lakin satış olmur. Bu vəziyyətdə problem ola bilər:

 A) Reklamda – aidiyyəti olmayan kreativ və ya səhv seçilmiş hədəf auditoriyası. B) Sorğuların işlənməsi səviyyəsində problem. Siz mesajlara düzgün cavab vermirsiniz və lidləri düzgün idarə etmirsiniz. C) Problem İnstagram səhifəsinin imicinin, brendin və məhsulun qiymətinin uyğunsuzluğundadır. İndi ikinci misala baxaq - sizin saytınız var. Və siz sayt vasitəsilə satış edirsiniz. Tutaq ki, sizin onlayn mağazanız var. Satışların necə baş verdiyini və reklamın hansı funksiyaları yerinə yetirdiyini anlayaq?

Gördüyümüz kimi istifadəçi reklamı görərək əsas səhifə/yaxud məhsul kartına daxil olur, daha sonra məhsulu səbətə əlavə edir, sifariş verir və məhsulu alır. Malların satışı ya satın alındıqdan dərhal sonra (onlayn ödəniş mümkündürsə) və ya müştəriyə zəng etdikdən sonra (onlayn ödəniş olmadıqda və ya bir kliklə satın alındıqda) baş verə bilər. Hansı problemlər yarana bilər? Bu misalda reklamın funksiyası alıcılıq qabiliyyəti olan insanları sayta cəlb etməkdir. Reklamın nəticəsi alış üzrə xərc, ROAS, ROMI kimi göstəricilərdən istifadə etməklə qiymətləndirilir.
  1. Sayta trafikin azalması. Səbəb - yanlış konfiqurasiya edilmiş reklam (kreativ, texniki parametrlər, auditoriya) və ya məhsulla bağlı problemdir (xüsusilə də xwsusi hədəf auditoriyası üçündürsə). 
  2. İstifadəçilər saytın əsas səhifəsində ilişib qalır və irəli getmirlər. Bu halda problem böyük ehtimalla saytdadır - yükləmə sürəti və səhv UI/IX(UI/UX nədir və bu, satış və reklam performansına necə təsir edir?)
  3. İstifadəçilər məhsullara baxır, lakin onları səbətə əlavə etmirlər. Mümkün səbəblər: məqsədsiz trafik, yüksək qiymət, səhv UI/UX.
  4. İstifadəçilər məhsulları səbətə əlavə edirlər, lakin davam etmirlər. Mümkün səbəb - səhv UI/UX-dir. Problemi məhsulu səbətə əlavə edən şəxslərə yenidən göstərməklə həll etmək olar. 
  5. İstifadəçilər sifariş verirlər, lakin onu tamamlamırlar. Ən məşhur səbəb formanın çox mürəkkəb olmasıdır. Bu səhifənin təkmilləşdirilməsinə ehtiyac var. Retargetinqi bu istifadəçilər üçün istifadə etmək məsləhətdir. 
  6. İstifadəçi alış etdi (onlayn ödəniş etmədi) - lakin zəng edərkən alışı tamamlamadı. Bu mərhələdə problem çox güman ki, sifarişin işlənilməsi mərhələsindədir. 
Digər mümkün səbəblər: Yuxarıdakı nümunədə biz onlayn mağazanı təhlil etdik. Amma bəzi hallarda müştərinin onlayn mağazadan əlavə oflayn nöqtələri də olur və sosial şəbəkələrdəki səhifələr vasitəsilə satışlar baş verir. Bu vəziyyətdə, bir çox satış kanalları olduğundan, reklamın dolayı təsirini izləmək vacibdir.  NƏTİCƏ Gördüyümüz kimi, reklamın qeyri-effektiv olmasının bir çox səbəbi var. Aydın diaqnoz üçün istifadəçinin yolunu izləməli və reklam tərəfində probleminiz olmadığından əmin olmalısınız. Əks halda, problemin həllinə nail olmadan gecə-gündüz reklamı dəyişə bilərsiniz. Agentliyimiz bu işdə sizə kömək edə bilər. Artıq bildiyiniz kimi, biz Facebook mütəxəssisləri tərəfindən sertifikatlaşdırılmışıq. Bizimlə işləyərkən problemin tapılacağına və aradan qaldırılacağına 100% əmin ola bilərsiniz." 

Facebook qaydalarına görə, bir biznes üçün bir reklam hesabından istifadə etmək hüququnuz var. Reklam hesabının özü reklam hesabının performansını, reklama cavab verən auditoriyanı yadda saxlamaq və öyrənmək üçün unikal funksiyaya (süni intellektə) malikdir. Beləliklə, öyrənmə təkcə reklam qrupu səviyyəsində deyil, həm də reklam hesabı səviyyəsində baş verir. 

Bənzər auditoriyalardan istifadənin əhəmiyyətini daha yaxşı başa düşmək üçün bir nümunə gətirək. Təsəvvür edək ki, siz gül mağazasının sahibisiniz. Və siz reklamı işə saldınız, auditoriyanızı yaşa, cinsə və maraqlara görə seçdiniz (təşviq düyməsi və ya reklam hesabı vasitəsilə fərqi yoxdur). İlk reklam kampaniyası başlandığı andan öyrənmə prosesi reklam qrupu və bütövlükdə reklam hesabı səviyyəsində başlayır.

Reklam testdən keçdiyi andan reklam qrupu üzrə öyrənmə mərhələsi başlayır.

Bu nə deməkdir? Tutaq ki, siz reklamdan 20 unikal məqsədli hərəkət almısınız. Reklam qrupu bu insanların ortaq cəhətlərini araşdırır: maraqları, cinsləri, bu unikal hərəkətlərin hansı yerləşdirmədən qaynaqlandığını, istifadəçi davranış modellərini. Ancaq öyrənmə prosesi hələ bitməyib. Standart olaraq, platforma öyrənmə mərhələsini tamamlamaq üçün 50 unikal hərəkət tələb edir. 

Bəzən bu rəqəm daha az, bəzən daha çox olur - bu, unikal istifadəçilərin bir-birinə nə qədər oxşar olmasından asılıdır. Məsələn, əgər 50 unikal hərəkət olubsa və platforma onlar arasında ortaq heçnə tapmayıbsa, onda öyrənmə prosesi davam edəcək. Öyrənmə mərhələsindən sonra reklam qruplarının nəticələri adətən stabilləşir, tam öyrədilir və siz artıq stabil nəticələr əldə edirsiniz. AMMA! 

Platforma mexanizminə və statistikaya baxsanız, yavaş-yavaş artım görəcəksiniz. Məsələ ondadır ki, reklamınız reklam qrupunuzla qarşılıqlı əlaqədə olan auditoriyaya yenidən göstərilməyə başlayır və eyni zamanda sizin oxşar auditoriyanıza da göstərilir. Yeni reklam kampaniyasına başladıqda, reklamlar artıq avtomatik əsasən isti və oxşar auditoriyaya göstəriləcək. 

Nəticədə, gec-tez reklam hesabının performansı pisləşməyə başlayır və yeni müştərilərin axını azalır - çünki eyni auditoriya ilə işləyirsiniz. Buna görə də ən vacib qaydalardan biri avtonom şəkildə oxşar və isti auditoriyaların yaradılması, eləcə də loyal istifadəçilərlə ünsiyyət strategiyasının qurulmasıdır. 

Həmçinin, auditoriyaların istisnalarını da unutmamaq lazımdır. Bu məqamı nəzərə almasanız, reklam qruplarınız üst-üstə düşəcək. Nəticədə, reklam hesabının gigiyenası pozulacaq. Auditoriyalar üst-üstə düşəndə ​​siz özünüzlə rəqabət aparırsınız və nəticədə reklam qruplarından biri gözlənilən qədər baxış ala bilmir. 

Блог
whatsapp Telegram phone instagram