CJM nədir?
Customer journey map (CJM) - məhsula ehtiyac yarandığı andan onun alınmasına qədər müştərinin yolunun vizuallaşdırılmasıdır. Adi bir hunidən fərqli olaraq, o, yalnız müəyyən bir resurs daxilində deyil, müştərinin keçdiyi bütün yolu nəzərə alır. Beləliklə siz müştəriləriniz haqqında daha geniş məlumat əldə edə və mövcud əlaqə nöqtələrini qiymətləndirə bilərsiniz. Düzgün qurulmuş CJM-ə sayəsində, sosial şəbəkələrdə reklam strategiyasını düşünə və formalaşdıra bilərsiniz.
Yuxarıda CJM-in bir nümunəsidir. Gəlin onu təhlil edək. Bir kişi soyuducu almaq istəyir. Onun buna ehtiyacı yaranır. O nə edir? Onun ilk addımları Google-da məhsul axtarmaq, ən yaxşı soyuducuların rəylərinə baxmaq, saytlarda axtarış etmək və müxtəlif modellərin qiymətlərinə baxmaqdır. Bu mərhələdə siz artıq istifadəçiyə reklam göstərə bilərsiniz. Bu mərhələdə əsas üstünlük ondan ibarətdir ki, biz isti auditoriya ilə qarşılaşırıq. Bir istifadəçi saytımızı ziyarət etdikdən sonra biz bunu Facebook Pixel və Google Analytics vasitəsi ilə qeydə alırıq. Bundan sonra istifadəçinin hansı mərhələdə olmasından asılı olaraq daha çox ona hədəflənmiş reklam göstərə bilərik. Həmçinin, marketinq qrupu istifadəçinin məhsulu almaq qərarına gəlməsi üçün nə qədər vaxt lazım olduğunu təhlil edə bilər. Buna əsaslanaraq, arzu olunan alışı almaq üçün reklamın nə qədər vaxt göstərmək lazım olduğu aydın olacaq. Növbəti variantda mümkündür. Təsəvvür edək ki, bir şəxs sayta daxil olduqdan sonra ilk 5 gündə bir növ reklam görür, sonrakı 5 gündə başqa cür, sonra isə fəqli üçüncü reklam. Cəlbedici olmaq üçün müəyyən məhsullara 15% endirim təklif edə bilərsiniz (adətən bunlar istifadəçilərin maraqlandığı məhsullardır). Beləliklə, bu xəritəyə əsaslanaraq, istifadəçiyə reklamı necə və harada göstərəcəyimizi planlaya bilərik. İlkin mərhələdə bu, YouTube, Google ola bilər. Sayta daxil olub məhsul kartına baxdıqdan sonra isə – Facebook, Instagram. Bütün bunlar yalnız Facebook Pixel düzgün quraşdırıldıqda mümkündür. Beləliklə, hər il belə müraciəti olan 1000 nəfərdən biz 100 yox, 300 satışa səbəb ola bilərik. İstənilən brendlə işləyərkən bu və ya digər şəkildə xəritə qurmağa çalışırıq. Əsas vəzifəmiz reklam platformalarını marketinq modelinə, müştərinin CJM-nə (əgər varsa) uyğunlaşdırmaq, müəyyən kreativlərin keyfiyyətini qiymətləndirmək və maksimum effektivliklə reklam strategiyası qurmaqdır. Məqsədimiz reklam büdcəsini mümkün qədər səmərəli xərcləməkdir.