UI/UX nədir, satışlara və reklamın nəticəsinə necə təsir göstərir?

UI (User Interface) - veb məhsulun vizual komponentidir.

UX (User Experience) – Onun məntiqi.

Çox vaxt veb sayt yaratarkən veb məhsulun bu iki vacib komponenti nəzərə alınmır. Belə ki, sifarişçi sanki özü üçün sayt yaradır və onun saytının istifadəçilər üçün nə qədər rahat olacağını nəzərə almır.

Sifarişçi məhsulların kateqoriyalara bölünməsinə, sifariş səhifəsinə, menyuya, düymələrin rənginə və yerləşməsinə fikir vermir. Nəticədə sayt gözəl və yararsız vasitəyə çevrilir. Sadə dildə izah etmək üçün bir misal gətirək. Sizin oflayn mağazanız var.

Ancaq dəhşətli görünür: mallar çeşidlənməyib və müştəri özünü içəridə narahat hiss edir. Reklam sizi mağazanıza baş çəkməyə dəvət edən şəxsdir. Ancaq mağaza apriori xoş deyilsə, reklamın edildiyi əsas şey - satış baş tutmayacaq. 

Veb sayt yaradarkən nələrə diqqət etmək vacibdir? Nümunə olaraq onlayn mağazadnı götürək.

  1. Vizual hissə – mətnin oxunaqlılığı, nömrələrin görünməsi (“səbətə əlavə et”, “sorğu göndər” düymələri üçün lazımdır). Rəng sxeminə diqqət yetirmək xüsusilə vacibdir, məsələn, sarı və ağ rəngləri birləşdirərkən mətni oxumaq çətinləşir. 
  2. Əsas səhifə - istifadəçi sayta daxil olan kimi nə görəcək? Bunlar aksiyalar, endirimlər, özəl təkliflər olsa yaxşıdır. Həmçinin kateqoriyalar əlavə edə bilərsiniz. Saytın menyusu isə intuitiv olmalıdır. 
  3. Məhsul kartı – məhsul kartına bir neçə alış metodunu və təbii ki, bir kliklə almaq imkanı əlavə etmək tövsiyə olunur. Həmçinin çatdırılma və ödəniş üsulları haqqında məlumat. Məhsulun xüsusiyyətlərini mümkün qədər ətraflı təsvir etmək lazımdır (xüsusilə elektronika və məişət texnikası sahəsində), müxtəlif rakurslardan onun fotoşəkillərini əlavə etmək lazımdır.
  4. Səbətə əlavə et – düymə görünən və istifadəçinin vizual dairəsində olmalıdır. Düyməni kliklədiyi zaman, yaxşı olar ki, istifadəçi alış-verişə davam etmək və ya ödənişə keçid etmək haqqında bir pop-up pəncərə ilə qarşılaşsın. Vacibdir! Bildiriş ekranının müddəti ən azı 7 saniyə olmalıdır, əks halda istifadəçinin sadəcə onu oxumağa vaxtı olmayacaq. 
  5. Ödəniş səhifəsi - veb məhsulun ən vacib elementlərindən biridir. Ancaq burada çoxlu səhvlərə buraxılır. Birincisi, səhifə çox mürəkkəb olmamalıdır. İkincisi, 5 səhifə dizayn etməməlisiniz, bu, çox güman ki, istifadəçini bezdirəcək və o saytı tərk edəcək. Üçüncüsü, məcburi qeydiyyatdan çəkinin. Hər şey son dərəcə tez baş verməlidir. 
  6. Təşəkkür səhifəsi - bunu da unutmaq lazım deil. Burada istifadəçini sosial şəbəkələrdə sizə abunə olmağa dəvət edə bilərsiniz (müvafiq səhifələrə keçmək imkanı ilə). 

Reklam etdiyimiz bütün saytlarda proseslərin izlənməsi üçün Facebook Pixel tətbiq edirik. Nəticə etibarı ilə müəyyən yerdə problem olanda onu görürük və problemi həll etməyə çalışırıq.

Nə qədər mükəmməl reklam və əla kreativlərinizin olmasına baxmayaraq, saytın UI/UX-i nəzərə alınmasa, onlayn mağaza satış həyata keçirməyəcək. 

Блог
whatsapp Telegram phone instagram