TikTok – bu alət İnbound Marketinq
yəni irəliləyiş marka olmadan birbaşa stimullaşdırılması alınması.
Tiktok
Часто платформу TikTok сравнивают с Instagram, на самом деле, она больше напоминает YouTube. В Tik Tok видео попадает в рекомендации не только в зависимости от уровня вовлеченности, но и с учетом интересов пользователя. Если интерес к ролику совпадает с реальным ростом вовлеченности, Вы получаете максимум показов. Tik Tok не забывает и про старые ролики. Всегда есть шанс, что они попадут в рекомендации и получат новую порцию лайков.
Bu TikTok bir neçə reklam formatları. İn-Feed Native Video – видеореклама bu filmdə. TopView – banner bütün ekran girişində, rolik qədər 60 saniyə. Brand Takeover – banner bütün ekran girişində: şəkil 3 saniyə və ya rolik 3-5 saniyə.
Bu Tik Tok qadağan təşviq etmək üçün öz kanalı. Reklam edə bilərsiniz təkcə ayrıca çarx, ki, yaradılmış xüsusi olaraq reklam üçün. Biz hal-hazırda yalnız agentliyi Azərbaycanda olan etiqad reklam TikTok xarici bazarlarda.
Ki təşviq bu TikTok ?
Pərakəndə. Nəzərə alsaq ki, ən böyük markaları tələsik deyil yaratmaq content Tik Tok, platforma ola bilər, son dərəcə faydalıdır kiçik və orta biznes üçün.
Xidmətləri. Xüsusilə xidmətlər gözəllik üçün qadınlar.
Ekspertlər. İrəliləyiş şəxsi brendin hər bir sahədə xidmətlər: biznes-məsləhətçilər, psixoloqlar, стилисты, həkimlər.
Kütləvi bazarı və B2C
Əgər məhsul нишевой, nadir, və ya Siz işləyirsiniz B2B olduğu müştəri sayı oynayır, o qədər də mühüm rol daha yaxşıdır üstünlük vermək, digər sosial şəbəkələr. Məsələn, Facebook – əgər Sizə lazım yerləşdirilməlidir öz firma kimi ciddi bir layihədir.
B2b üçün təqdimat xidmətlər üçün adətən istifadə kommersiya təklifləri ilə dəqiq hesablamalar. Bəli, qiymət yazıları bu seqmentdə qanunauyğundur daha yüksəkdir.
İş zamanı bu platforma ilə dəyər yaxşı götür-qoy bütün "lehinə" və "əleyhinə" aparmaq, bir neçə test və yalnız bu halda yaxşı nəticə üçün hərəkət tammiqyaslı reklam aksiyasının.