Performance agentliyinin özəlliyi nədir?
Performans marketinq - məqsədi ölçülə bilinən nəticələr əldə etmək olan marketinqdir. Agentliyimiz xidmətlərin satışına yönəlib və biz həmişə hər şeyi rəqəmlərə çevirməyə çalışırıq. Bizə like-ların və abunəçilərin sayı maraqlı deil. Bizə nə qədər sərmayə qoyduğumuz və bunun müqabilində hansı nəticələr əldə etdiyimiz maraqlıdır. Potensial müştəridən müvəffəqiyyətlə bağlanmış sövdələşməyə % dönüşüm nə qədərdir. Bundan əlavə, biz, əlbəttə ki, müştəriyə ən minamal xərclə imic kampaniyası keçirə və brend tanıtımını artıra bilərik, lakin əksər hallarda biznesi pul maraqlandırır. Bizim xüsusiyyətlərimiz
- Biz sertifikatlı mütəxəssislərik. İşçilərimiz Facebook əməkdaşları tərəfindən sertifikatlaşdırılıb və təlim keçiblər.
- Beləliklə biz Facebook və Instagram platformalarının necə işlədiyini bilən nadir mütəxəssislərdən biriyik. Biz hansısa fəndləri sınayıb və onların işləyib-işləmcəyinə ümid etmirik. Biz bu işin necə işlədiyini və müxtəlif vəziyyətlərdə nə etmək lazım olduğunu bilirik.
- Məsuliyyət. Bizimlə siz anidən reklam mütəxəssisinizin yoxa çıxması problemi ilə qarşılaşmayacaqsınız. Biz heç vaxt dedlaynları qaçırmırıq və hər şeyi mümkün qədər tez edirik.
- Müştəriyə yanaşma. Hər bir müştəri bizim üçün partnyordur. Müştərilərlə işləyərkən əsas prinsipimiz müştərinin potensialıdır. Biz birdəfəlik pul qazanmaq məqsədi güdmürük. Əsas məqsədimiz həm müştərimizin, həm də bizim pul qazanmağımızdır.
- Çox sayda resurs. Şübhəsiz ki, biz bir mütəxəssis komandası olaraq tək bir mütəxəssisdən daha çox resursa malikik.
- Güvən. Biliyimiz sayəsində özümüzə və işimizin keyfiyyətinə arxayınıq.
- Təcrübə. Biz müxtəlif layihələr və reklam büdcələri ilə işləyirik. Büdcəsi $500 dolları olan kiçik biznesdən ayda $50.000 dollardan çox olan böyük bizneslərə qədər.
- İşə yanaşma. Biz məntiqli bir yanaşma tətbiq edirik. Bütün işlərimiz aydın şəkildə qurulub. Biz yalnız rəqəmlərə arxalanırıq.
- Adaptasiya. İnsanların bizimlə işləməsinin vacib meyarlarından biri bizim müxtəlif vəziyyətlərə uyğunlaşmaq qabiliyyətimizdir. Elementar nümunə pandemiyadır. Çoxları dəyişikliklərə uyğunlaşa bilmədi. Biz inanırıq ki, istənilən vəziyyət yeni bir fürsətdir. Müştərilərimizin əksəriyyəti pandemiya zamanı mənfəətlərini dəfələrlə artıra bildilər.
- Unikal mütəxəssislər. İşə qoşulmazdan əvvəl hər bir mütəxəssis təkcə ixtisaslaşma təlimlərindən keçmir, həm də müxtəlif iş vəziyyətlərinin və problemlərinin həlli üçün təcrübə keçir. Belə bir fikir var ki, reklam mütəxəssisi asan peşədir. Biz bunun belə olmadığını göstəririk və sübut edirik. Hər kəs təlim keçə bilər, lakin bu bilikləri yalnız bacaran insan tətbiq edə bilər. Beləliklə, analitik ağlınız yoxdursa, çox güman ki, heç bir şey alınmayacaq.
