Facebook Pixel. Adi və geniş konfiqurasiyanın fərqi

Facebook Pixel saytdakı istifadəçilərin hərəkətlərini izləməyə və bu hərəkətlər üçün reklamı optimallaşdırmağa imkan verən Meta şirkətinin izləmə vasitəsidir. Bu alət üçün iki növ parametr var: Baza parametr - bu, onu yaradarkən sizə təklif olunan piksel kodudur. Bu parametrdən istifadə edərək, yalnız sayta daxil olan trafiki qeydiyyatdan keçirə və saytın ziyarətçilərinə reklamı yenidən göstərə bilərsiniz. Geniş parametrlər – bu alət saytda bir çox prosesləri izləməyə imkan verir. Əsas proseslər - məhsul kartına baxmaq (ViewContent), səbətə əlavə etmək (Add To Card), sifarişə başlamaq (Initiate Checkout), alış (Purchase), lid (Lead). Bundan əlavə, siz həmçinin istifadəçinin hansı məhsula baxdığını, onun qiymətinin nə qədər olduğunu, istifadəçinin səbətə nə qədər əşya əlavə etdiyinu, nə qədər alış-veriş edildiyinu və s. izləyə bilərsiniz. Beləliklə, demək olar ki, saytda baş verən hər şeyi izləyə bilərsiniz. Bu nəyə lazımdır? Maksimum reklam effektivliyi üçün düzgün optimallaşdırma və kommunikasiya strategiyası lazımdır. Düzgün optimallaşdırma, reklamı satınalma davranışına uyğun olaraq daha yüksək keyfiyyətli auditoriyaya göstərməyə imkan verir. Yanlış optimallaşdırılmış reklam boş yerə xərclənmiş puldur. Düzgün ünsiyyət strategiyası reklamınızı məhz sizin məhsulla maraqlananlara göstərməyə imkan verir. Yəqin ki, hansısa brendin mağazasına baş çəkdikdən sonra baxdığınız məhsulun daim reklamda qabağınıza çıxmasına fikir vermisiniz. Sanki reklam sizin arxanızca qaçır. O, sizə məhsulun faydaları və onu niyə bu mağazadan almalı olduğunuz barədə danışır. Nəhayət, siz məhsulu alırsınız. Reklam sehrli bir vasitə deyil. Bu, auditoriyanızla ünsiyyət qurduğunuz bir vasitədir. Bu düzgün qurulmuş ünsiyyət strategiyasıdır. Bu iki komponent olmadan, siz, demək olar ki, platformanın imkanlarının yalnız 10%-dən istifadə edirsiniz. Hər şeyi düzgün etdikdə, büdcənizi dəfələrlə daha səmərəli xərcləmiş olacaqsınız. Bundan əlavə, siz bu və ya digər mərhələdə saytın çatışmazlıqlarını aşkar edə və cavablar ala bilərsiniz - problem tam olaraq haradadır və nə üzərində işləmək lazımdır. Həmçinin, bu parametrlər sayəsində unikal imkan əldə edirsiniz - məhsul kataloqunun nümayiş olunması. Məhsul kataloqu unikal bir vasitədir. Saytdakı məhsullarınız avtomatik olaraq Facebook, Instagram mağazanızda görünür (onların miqdarı və qiyməti avtomatik olaraq yenilənir). Beləliklə, reklamın köməyi ilə istifadəçilərə onlar üçün maraqlı olan məhsulları göstərə bilərsiniz. Məhsul kataloqu həmçinin kataloq satış məqsədindən istifadə etməyə imkan verir. Düzgün yanaşma ilə (və geniş çeşid məhsul olduqda) bu məqsəd ən effektivlərdən biridir.
Блог
whatsapp Telegram phone instagram