Reklam zamanı niyə oxşar auditoriya istifadə etmək önəmlidir?

Facebook qaydalarına görə, bir biznes üçün bir reklam hesabından istifadə etmək hüququnuz var. Reklam hesabının özü reklam hesabının performansını, reklama cavab verən auditoriyanı yadda saxlamaq və öyrənmək üçün unikal funksiyaya (süni intellektə) malikdir. Beləliklə, öyrənmə təkcə reklam qrupu səviyyəsində deyil, həm də reklam hesabı səviyyəsində baş verir.

Bənzər auditoriyalardan istifadənin əhəmiyyətini daha yaxşı başa düşmək üçün bir nümunə gətirək. Təsəvvür edək ki, siz gül mağazasının sahibisiniz. Və siz reklamı işə saldınız, auditoriyanızı yaşa, cinsə və maraqlara görə seçdiniz (təşviq düyməsi və ya reklam hesabı vasitəsilə fərqi yoxdur). İlk reklam kampaniyası başlandığı andan öyrənmə prosesi reklam qrupu və bütövlükdə reklam hesabı səviyyəsində başlayır.

Reklam testdən keçdiyi andan reklam qrupu üzrə öyrənmə mərhələsi başlayır.

Bu nə deməkdir? Tutaq ki, siz reklamdan 20 unikal məqsədli hərəkət almısınız. Reklam qrupu bu insanların ortaq cəhətlərini araşdırır: maraqları, cinsləri, bu unikal hərəkətlərin hansı yerləşdirmədən qaynaqlandığını, istifadəçi davranış modellərini. Ancaq öyrənmə prosesi hələ bitməyib. Standart olaraq, platforma öyrənmə mərhələsini tamamlamaq üçün 50 unikal hərəkət tələb edir.

Bəzən bu rəqəm daha az, bəzən daha çox olur - bu, unikal istifadəçilərin bir-birinə nə qədər oxşar olmasından asılıdır. Məsələn, əgər 50 unikal hərəkət olubsa və platforma onlar arasında ortaq heçnə tapmayıbsa, onda öyrənmə prosesi davam edəcək. Öyrənmə mərhələsindən sonra reklam qruplarının nəticələri adətən stabilləşir, tam öyrədilir və siz artıq stabil nəticələr əldə edirsiniz. AMMA!

Platforma mexanizminə və statistikaya baxsanız, yavaş-yavaş artım görəcəksiniz. Məsələ ondadır ki, reklamınız reklam qrupunuzla qarşılıqlı əlaqədə olan auditoriyaya yenidən göstərilməyə başlayır və eyni zamanda sizin oxşar auditoriyanıza da göstərilir. Yeni reklam kampaniyasına başladıqda, reklamlar artıq avtomatik əsasən isti və oxşar auditoriyaya göstəriləcək.

Nəticədə, gec-tez reklam hesabının performansı pisləşməyə başlayır və yeni müştərilərin axını azalır - çünki eyni auditoriya ilə işləyirsiniz. Buna görə də ən vacib qaydalardan biri avtonom şəkildə oxşar və isti auditoriyaların yaradılması, eləcə də loyal istifadəçilərlə ünsiyyət strategiyasının qurulmasıdır.

Həmçinin, auditoriyaların istisnalarını da unutmamaq lazımdır. Bu məqamı nəzərə almasanız, reklam qruplarınız üst-üstə düşəcək. Nəticədə, reklam hesabının gigiyenası pozulacaq. Auditoriyalar üst-üstə düşəndə ​​siz özünüzlə rəqabət aparırsınız və nəticədə reklam qruplarından biri gözlənilən qədər baxış ala bilmir.

Блог
whatsapp Telegram phone instagram