Keys

BANK BTB

Salam əziz oxucu. Bu icmalda sizə fəaliyyətimiz ərzində hansı işləri gördüyümüzü və nələrə nail olduğumuzu danışacam. Nəzərə alın ki, keyslərdə işimizin bəzi təfərrüatları yoxdur. Bu, rəqiblərimizin bizdən öyrənməməsi üçün edilir =) Həmçinin, NDA-nın mövcudluğuna görə, müştərinin icazəsi olmadan bir çox hallarda ekran görüntülərini yerləşdirə bilmirik. Oxumaqdan həzz alın!
Bu keysdə mən BTB Bank ilə əməkdaşlığımız haqqında danışacam. Bank sektoru çətin keyslərdən biridir.

Layihə haqqında

2010-cu ildə yaradılmış Bank “BTB” ASC (Lisenziya №254) həm hüquqi, həm də fiziki şəxslərə geniş çeşiddə məhsul və xidmətlər təklif edir. Buraya istehlak və biznes kreditlərinin verilməsi, əmanətlər, nağd hesablaşma xidmətləri, plastik kart əməliyyatları, kommunal ödənişlər, həmçinin ölkədaxili və beynəlxalq pul köçürmələri daxildir.
INSTAGRAM — https://www.instagram.com/bankbtb/
FACEBOOK — https://www.facebook.com/bankbtb
SAYT — https://www.btb.az/

İlkin məlumatlar:

Layihənin bizdən əvvəl uzun müddət reklamla işləmə təcrübəsi var idi. Layihənin məqsədi reklam kampaniyalarının effektivliyini artırmaq, həmçinin reklam kampaniyalarının effektivliyinin izlənməsini qurmaq idi.

Tapşırıq

Birinci tapşırıq onlayn reklamın bankın məqsədlərinə çatmasına necə kömək edə biləcəyini başa düşmək idi. İkinci tapşırıq – izləmə vasitələrinin qurulması. Üçüncü tapşırıq – reklam kampaniyalarının effektivliyinin artırılması idi.

Biz nə etdik?

1. Trekinq (izləmə) alətlərinin qurulması
İzləmə alətlərini konfiqurasiya etdik - Facebook Pixel. Bank onlayn mağaza olmadığından, çoxlu müxtəlif təklif və xidmətlərə görə, konkret olaraq banka uyğun olan xüsusi konversiyalardan istifadə edərək unikal quraşdırma tələb olunurdu.
2. Kommunikasiya strategiyasın hazırlanması
Xüsusiyyətləri nəzərə alaraq, biz unikal reklam strategiyası hazırladıq, bunun sayəsində reklam hədəf auditoriya ilə əlaqə qurdu. Hər bir kommunikasiya istehlakçının növündən və onun olduğu mərhələdən asılı idi.
3. Auditoriya ilə iş
Bankın bir çox məhsulları var və adətən eyni istehlakçı müxtəlif xidmət növlərindən istifadə edir. Bu spesifikliyi nəzərə alaraq, müştəri auditoriyasını seqmentlərə ayırdıq. Bu zaman auditoriya seqmentləri bir-biri ilə üst-üstə düşürdü və kəsişirdi, bu da reklam kampaniyalarının effektivliyini pisləşdirə bilərdi. Bununla belə, ardıcıl istisnaların köməyi ilə bu problemin həllini tapdıq.
4. Reklamın optimallaşdırılması
İzləmə alətlərinin quraşdırılmasını və auditoriyanın seqmentləşdirməsini başa vurduqdan sonra müxtəlif optimallaşdırma növləri ilə reklamlar yarada bildik. Müştərinin keçdiyi yolu nəzərə alaraq, mesajlar və lidlərdən istifadə etdik.

Nəticə

Kampaniyaların effektivliyini 70% yaxşılaşdıra bildik.
Biz bu günə qədər bu brend ilə işləməyə davam edirik.

Suallarınız var?

Əlaqə nömrənizi qeyd edin və bizim mütəxəssislərimiz sizin bütün suallarınızı cavablandıracaq

    Və ya sizə rahat üsulla əlaqə saxlayın

    Suallarınız var?

    Əlaqə nömrənizi qeyd edin və bizim mütəxəssislərimiz sizin bütün suallarınızı cavablandıracaq

      Və ya sizə rahat üsulla əlaqə saxlayın

      whatsapp Telegram phone instagram