Keys

Xozyayuşka mağazası

Layihə haqqında

Xozyayuşka" parfümeriya və kosmetika mağazası çox geniş çeşidli məhsulları ilə məşhurdur. Şəhərin mərkəzində oflayn nöqtə və İNSTAGRAM hesabı var.
INSTAGRAM — https://www.instagram.com/xozyayushka.az/
Facebook — https://www.facebook.com/xozyayushka.az
SAYT — https://xozyayushka.az/

Biz nə etdik?

1. INSTAGRAM hesabının hazırlanması
Müştərinin Instagram hesabı aktiv olmadığından və səhifəyə bizdən əvvəl çoxlu botlar quraşdırıldığı üçün (keçmiş podratçılar tərəfindən satılıb və uğurlu nəticə kimi təqdim olunmuşdu) Instagram hesabının silinməsi və yenisinin yaradılması barədə qərar qəbul edildi. Beləliklə, layihə tamamilə sıfırdan başladı.
Daha sonra kontentin satış yönümlü olmasından əmin olmaq üçün İNSTAGRAM hesabı barəsində bir neçə konsultasiya keçirdik. Testlər zamanı məlum oldu ki, ən çox canlı fotolar, videolar, hekayələr (storislər), dairəvi qalereyalar satışa cəlb edir.
2. Vebsaytın yaradılması
Müştəri üçün CMS - OpenCard-dan istifadə etməklə https://xozyayushka.az/ saytı da yaratdıq. Digər podratçıların köməyi ilə biz 1C ilə əlaqə yaratdıq. Seçimimiz CMS OpenCard-a düşdü - çünki o, Facebook və Instagram-da reklamla tam inteqrasiya oluna bilir.

3. Google hesabının yaradılması - mənim biznesim
Potensial müştərilərin mağazanı xəritədə daha asan tapması və axtarış sistemlərindən orqanik trafikin artması üçün Google hesabı yaratdıq.
4. İzləmə vasitələrinin quraşdırılması
Dinamik retargetinqdən istifadə etmək üçün Facebook Pixel, eləcə də Google Analytics (e-ticarət ilə genişləndirilməsini) tətbiq etdik, məqsəd kataloq satışlarını həyata keçirmək, həmçinin analitika üçün daha çox məlumat toplamaq idi.
5. Kommunikasiya strategiyasının hazırlanması
Mağazada çox geniş məhsul çeşidi olduğundan məhsul qruplarını reklam etdik. Qrupdan asılı olaraq auditoriyaları seçdik. Bundan əlavə, biz oxşar və retargeting auditoriyalarından istifadə etdik (onlar aktiv Instagram istifadəçiləri, müştərimizin öz müştəri bazası, sayt ziyarətçiləri və alıcılardan ibarət idi). Kataloq satışı və mağazanın bütün çeşidinin reklamı ilə işləyərkən tez-tez geniş auditoriyadan istifadə edirdik.
6. Google reklamının quraşdırılması
Tezliklə biz Google-ın kontekstli reklamından istifadə etdik və daha bir satış mənbəyi əldə etdik.
7. Reklam kreativləri
Biz canlı kreativlər, karusellər və videolardan istifadə edirdik. Reklam olunan məhsullar üçün mövsümündən və kateqoriyalarından asılı olaraq müxtəlif növ kreativlərdən istifadə edirdik. Bundan əlavə, biz məhsul kataloqundan da istifadə etdik.

Nəticə

Biz bu layihə ilə 2 ildən çoxdur işləməyə davam edirik. Aşağıdakı nəticələr 24 aylıq işimizin nəticəsidir.
20.273 mesaj
10149 şərh
71.257 İnstagram abunəçisi
Sayt vasitəsi ilə 1000+ satış
Satışlarda 3 dəfə artım

Suallarınız var?

Əlaqə nömrənizi qeyd edin və bizim mütəxəssislərimiz sizin bütün suallarınızı cavablandıracaq

    Və ya sizə rahat üsulla əlaqə saxlayın

    Suallarınız var?

    Əlaqə nömrənizi qeyd edin və bizim mütəxəssislərimiz sizin bütün suallarınızı cavablandıracaq

      Və ya sizə rahat üsulla əlaqə saxlayın

      whatsapp Telegram phone instagram