Keys

ANTARİS

Layihə haqqında

ANTARIS.AZ – dəftərxana ləvazimatları mağazası və təkcə bu deyil. Faber Castell kimi brendlərin rəsmi distribütorudur. Mağazanın çeşidinə iki məhsul qrupu daxildir - B2C sektoru (kürək çantaları, karandaşlar, gündəliklər və s.) və B2B sektoru (seyflər, ofis mebelləri, iş masaları və s.)."
INSTAGRAM — https://www.instagram.com/antaris.az/
FACEBOOK — https://www.facebook.com/antaris.az
SAYT — https://www.antaris.az/

İlkin məlumatlar:

Bizdən əvvəl layihənin reklamla işləmək təcrübəsi var idi - lakin istənilən nəticəni əldə edə bilmirdilər. Saytda izləmə vasitələri tətbiq edilməmişdi.

Biz nə etdik?

1. Reklam hesabının auditi
Audit zamanı layihənin satış əldə etməsinə mane olan əsas səhvlər müəyyən edildi. Reklam kampaniyalarının böyüdülməsinə yanlış yanaşma, yanlış məqsədlərin seçilməsi və ümumi reklam strategiyasının olmaması müəyyən edildi."
2. İzləmə vasitələrinin quraşdırılması
İzləmə alətləri peşəkar səviyyədə quraşdırıldı – Facebook Pixel, Google Analytics (e-ticarət genişləndirilməsi ilə). Bunun sayəsində biz istifadəçinin saytda tam yolunu və davranışını görə bildik.
3. Məhsul kataloqunun yaradılması
Mağazada geniş çeşiddə məhsullar olduğundan biz Facebook məhsul kataloqunu yaratdıq. Bu alət sayəsində biz müştərimizin dizaynerlərini yükləmədən bir anda çoxlu sayda məhsul kateqoriyasını reklam edə bildik."
4. Auditoriyalar ilə iş
B2C və B2B sektorları üçün ayrıca auditoriya növləri yaradıldı. Müştəri məlumat bazaları yükləndi, sayt ziyarətçilərinin auditoriyası və oxşar auditoriyalar yaradıldı.
5. Kommunikasiya strategiyasının hazırlanması
Məhsulu nəzərə alaraq, biz həm sosial platformalar vasitəsilə (messencerlər vasitəsilə), həm də sayt vasitəsilə müştərilərin rahat alış-veriş etməsi üçün müxtəlif ünsiyyət strategiyaları hazırladıq.
6. İmic kampaniyaları
Minimum xərclə maksimum insan sayına çatmağa imkan verən imic kampaniyaları da yaradıldı. Onlar satış mövsümündə fəal şəkildə təşviq edilirdilər və həmçinin oflayn satışların artmasına töhfə verirdilər.
7. Google ADS
Başqa bir potensial satış kanalını da qaçıra bilməzdik. İstifadəçi yolunu izlədikdən sonra kontekstli reklamı işə salmaq qərarına gəldik.
8. Kreativlərlə iş
Kreativlər kimi məhsullar və karusellər istifadə edilirdi. Satışın əsas mənbəyi məhsul kataloqu idi. Kreativlərin məqsədi istifadəçini cəlb etmək idi. Kataloqun məqsədi köhnəni tutmaq və yeniləri cəlb etməkdir.

Nəticə

Bu günə qədər bu layihə ilə işləyirik, aşağıda 12 ay ərzində aldığımız nəticələr göstərilib:
2572 mesaj
1231 saytdan sifariş
659 şərh
Təəssüf ki, reklamdan gələn oflayn satışları qeydə almaq mümkün deil.

Suallarınız var?

Əlaqə nömrənizi qeyd edin və bizim mütəxəssislərimiz sizin bütün suallarınızı cavablandıracaq

    Və ya sizə rahat üsulla əlaqə saxlayın

    Suallarınız var?

    Əlaqə nömrənizi qeyd edin və bizim mütəxəssislərimiz sizin bütün suallarınızı cavablandıracaq

      Və ya sizə rahat üsulla əlaqə saxlayın

      whatsapp Telegram phone instagram