İŞ

ANTARIS

LAYİHƏ HAQQINDA:

ANTARİS.AZ – dəftərxana ləvazimatları mağazasıdır və təkcə bu deyil, Faber Castell – in rəsmi distribyutorudur. Mağazanın çeşidində iki qrup məhsul var – B2C (çantalar, qələmlər, gündəliklər) və B2B (seyflər, ofis mebeli və kreslolar) sektorları üçün.

İLKİN MƏLUMAT:

Layihənin reklam sahəsində təcrübəsi var idi, lakin istədiyi nəticələri əldə edə bilmirdi. Saytda izləmə vasitələri tətbiq olunmamışdır.

MƏQSƏD:

Potensial müştəriləri cəlb etmək.

BİZ NƏ ETDİK?

Reklam hesabının auditi

Audit zamanı layihənin satış əldə etməsinə əngəl olan əsas səhvlər aşkarlanmışdır: reklam kampaniyalarının miqyaslaşdırılmasına yanlış yanaşma, yanlış məqsəndlərin seçilməsi və ümumi reklam strategiyasının olmaması.

İzləmə vasitələrinin tətbiqi.

İzləmə alətləri quraşdırılmışdır – peşəkar səviyyədə Facebook Pixel, Google Analytics (“Elektron ticarət” genişləndirilməsi ilə). Bunların sayəsində biz, istifadəçinin saytdakı hərəkətlərini, eləcə də yolunu izləyə bilirdik.

Məhsulların kataloqunun tətbiq olunması.

Mağazanın məhsul çeşidinin böyük olduğu üçün, Biz Facebook məhsul kataloqunu tətbiq etdik.

Auditoriyalarla iş.

Biz, B2C- və B2B-seqmentləri üçün ayrıca auditoriya növləri yaratdıq. Eyni zamanda, müştəri bazaları yüklənmiş, sayt ziyarətçilərinin və bənzər auditoriyaların bazaları yaradılmışdır.

Ünsiyyət strategiyasının yaradılması

Məhsul kateqoriyası nəzərə alınaraq sosial şəbəkələr (messencerlər) vasitəsi ilə alış-veriş edən müştərilər və sayta üstünlük verən müştərilər üçün müxtəlif ünsiyyət strategiyaları yaradılmışdır.

Təsvir (imic) kampaniyaları

Minimal xərclə maksimum insan sayını əhatə etmək üçün təsvir (imic) kampaniyaları da yaradılmışdır. Onlar, satış mövsümündə fəal şəkildə təşviq edilir, oflayn satışların artmasına töhfə verirdilər.

Google ADS

Biz, digər potensial satış kanalını da qaçıra bilməzdik və, istifadəçinin hərəkət yolunu öyrənərək, kontekstli reklamı işə saldıq.

Kreativlərlə iş

Kreativlər kimi məhsul kataloqu və karusellər istifadə olunmuşdur. Məhsul kataloqu əsas satış mənbəyi idi. Sadə kreativlərin məqsədi – istifadəçi cəlb etməkdədir. Kataloqun məqsədi – daimi müştərilərə layihə haqqında xatırlatmaq və yeni müştəri cəlb etməkdir.

Nəticələr

Hazırki layihə ilə bu günə kimi çalışırıq, 12 ay ərzində olan nəticələr aşağıdaki kimidir:

2572 ismarıc
1231 sifariş sayt vasitəsi ilə
659 şərh
Reklam üzrə oflayn-satışlar, təəssüf ki, qeyd olunmurdu.

Audit zamanı layihənin satış əldə etməsinə əngəl olan əsas səhvlər aşkarlanmışdır: reklam kampaniyalarının miqyaslaşdırılmasına yanlış yanaşma, yanlış məqsəndlərin seçilməsi və ümumi reklam strategiyasının olmaması.

 

İzləmə alətləri quraşdırılmışdır – peşəkar səviyyədə Facebook Pixel, Google Analytics (“Elektron ticarət” genişləndirilməsi ilə). Bunların sayəsində biz, istifadəçinin saytdakı hərəkətlərini, eləcə də yolunu izləyə bilirdik.

 

Mağazanın məhsul çeşidinin böyük olduğu üçün, Biz Facebook məhsul kataloqunu tətbiq etdik.

 

Biz, B2C- və B2B-seqmentləri üçün ayrıca auditoriya növləri yaratdıq. Eyni zamanda, müştəri bazaları yüklənmiş, sayt ziyarətçilərinin və bənzər auditoriyaların bazaları yaradılmışdır.

Məhsul kateqoriyası nəzərə alınaraq sosial şəbəkələr (messencerlər) vasitəsi ilə alış-veriş edən müştərilər və sayta üstünlük verən müştərilər üçün müxtəlif ünsiyyət strategiyaları yaradılmışdır.

Minimal xərclə maksimum insan sayını əhatə etmək üçün təsvir (imic) kampaniyaları da yaradılmışdır. Onlar, satış mövsümündə fəal şəkildə təşviq edilir, oflayn satışların artmasına töhfə verirdilər.

Biz, digər potensial satış kanalını da qaçıra bilməzdik və, istifadəçinin hərəkət yolunu öyrənərək, kontekstli reklamı işə saldıq.

Kreativlər kimi məhsul kataloqu və karusellər istifadə olunmuşdur. Məhsul kataloqu əsas satış mənbəyi idi. Sadə kreativlərin məqsədi – istifadəçi cəlb etməkdədir. Kataloqun məqsədi – daimi müştərilərə layihə haqqında xatırlatmaq və yeni müştəri cəlb etməkdir.

Hazırki layihə ilə bu günə kimi çalışırıq, 12 ay ərzində olan nəticələr aşağıdaki kimidir:

2572 ismarıc
1231 sifariş sayt vasitəsi ilə
659 şərh
Reklam üzrə oflayn-satışlar, təəssüf ki, qeyd olunmurdu.