AKBİS şirkəti – biznes üçün 1C həlli təklif edir. Layihənin auditoriyası – B2B-sektor.
İLKİN MƏLUMAT:
Layihənin, demək olarki, reklam təcrübəsi olmamışdır. Dar auditoriyaya və layihənin xüsusiyyətlərinə görə, rəhbərlik (o zaman üçün) sosial şəbəkələrdə təbliğatı məqsədəuyğun hesab etmirdi.
MƏQSƏD:
Potensial müştəriləri cəlb etmək.
BİZ NƏ ETDİK?
Sosial şəbəkələrin hazırlanması
Üzərimizə bu məqsədi götürüb, müştərinin sosial şəbəkələrdə olan hesablarını aparmağa başladıq (nümunələr aşağıdakilardır).
Saytda izləmə alətlərinin quraşdırılması
Reklamın daha yaxşı optimallaşdırılması və əlavə analitik məlumatların toplanması üçün müştərinin saytında Facebook Pixel quraşdırılmışdır.
Auditoriyalarla iş.
Auditoriyanın spesifik və dar olduğu üçün biz maraqlar və demoqrafik məlumatlara əsasən auditoriya yaratdıq.
Google, Linkedin
Eyni zamanda Google-da kontekstli reklam işə saldıq. Layihənin B2B – yönümlü olduğu üçün LinkedIn premial platformadan istifadə edirməsi qərara alınmışdır.
Reklam kreativləri
Kreativlərin məzmunu sifarişçinin dəqiq xidmətlərinin təkliflərindən ibarət idi. Bununla birgə, kommunikasiya strategiyası potensial müştərinin növündən asılı olaraq dəyişirdi. Müraciətlərin sayını artırmaq məqsədi ilə biz kreativlər səviyyəsində reklamları optimallaşdırdıq.
Nəticələr
AKBİS şirkəti ilə bugünkü günə kimi əməkdaşlıq edirik. 12 ayın nəticələri aşağıdaki kimidir.
Fərqli reklam platformalarından 519 lid 186 ismarıc 95 zəng
Eyni zamanda Google-da kontekstli reklam işə saldıq. Layihənin B2B – yönümlü olduğu üçün LinkedIn premial platformadan istifadə edirməsi qərara alınmışdır.
Reklam kreativlərinin əsası üçün biz sifarişçilərin paylaşımlarını istifadə etdik. Kreativin məqsədi – gözəl ayaqqabı nümayiş etməkdir. Yenidən hədəflənmə auditoriyası üçün aktiv endirimli kreativlər istifadə olunmuşdur.