Layihənin reklamla işləmək təcrübəsi demək olar ki, yox idi və o dövrdə heç bir perspektiv görmürdü. Buna səbəb müştərinin auditoriyasının çox dar olması idi. Layihənin sosial şəbəkələri aktiv
deyildi.
Biz nə etdik?
1. Hazırlanması sosial şəbəkə Biz bu vəzifəni öz üzərimizə götürdük və sosial şəbəkələrdə müştərinin hesablarını təqdim etməyə başladıq (aşağıdakı fotolarda nümunə görə bilərsiniz). Misal. AKBIS 1, AKBIS 2 2. Saytda izləmə alətlərinin quraşdırılması Reklamın daha yaxşı optimallaşdırılması və analitik məlumatların toplanması üçün biz Facebook Pixel-i müştərinin veb-saytlarında peşəkar səviyyədə quraşdırdıq. 3. Auditoriya ilə iş Müştərinin auditoriyası çox dar olduğundan, maraqlara və demoqrafik məlumatlara əsaslanaraq auditoriya yaratdıq. 4. Reklam kreativləri Kreativlər kimi biz müştərinin müxtəlif xidmətlərindən istifadə edirdik - hansılar ki, müəyyən bir problemin həlli yollarını təklif edirdi. Biz potensial müştəridən asılı olaraq müxtəlif kreativlərdən
istifadə edirdik, həmçinin potensial müştərilərin sayını artırmaq üçün reklamı kreativlərə uyğun optimallaşdırdıq 5. Google, LinkedIn Biz həmçinin LinkenIn-də səhifə yaratdıq və kontekstli reklamı işə saldıq. Auditoriyanın dar olduğuna görə biz premium LinkedIn-dən istifadə etmək qərarına gəldik.
Nəticə
Təxminən 12 aya yaxındır ki, bu layihə üzərində işləməyə davam edirik. Müxtəlif reklam platformalarından 519 potensial müştəri, 186 mesaj və 95 zəng əldə etmişik.
Suallarınız var?
Əlaqə nömrənizi qeyd edin və bizim mütəxəssislərimiz sizin bütün suallarınızı cavablandıracaq
Və ya sizə rahat üsulla əlaqə saxlayın
Suallarınız var?
Əlaqə nömrənizi qeyd edin və bizim mütəxəssislərimiz sizin bütün suallarınızı cavablandıracaq