Salam əziz oxucu. Bu icmalda sizə fəaliyyətimiz ərzində hansı işləri gördüyümüzü və nələrə nail olduğumuzu danışacam. Nəzərə alın ki, keyslərdə işimizin bəzi təfərrüatları yoxdur. Bu,
rəqiblərimizin bizdən öyrənməməsi üçün edilir =) Həmçinin, NDA-nın mövcudluğuna görə, müştərinin icazəsi olmadan bir çox hallarda ekran görüntülərini yerləşdirə bilmirik. Oxumaqdan həzz
alın!
Layihənin reklam sahəsində təcrübəsi var idi. Lakin nəticə onları qane etmirdi.
Tapşırıq
Reklam satışlarını artımaq və reklam büdcəsini minimum itki ilə hər nəticəyə görə artırmaq.
Biz nə etdik?
1. Kommunikasiya strategiyasının hazırlanması Layihənin xüsusiyyətlərini nəzərə alaraq, reklam strategiyası hazırladıq, bunun sayəsində reklam hədəf auditoriya ilə ünsiyyət qurdu. Layihənin geniş hədəf auditoriyası var və layihənin əsas
qazancı birinci sifariş deyil, təkrar sifarişlərdir. Bunu nəzərə alaraq, biz xüsusilə retarget auditoriyası üzərində işlədik. Həmçinin, mövsümi amillərdən güclü asılılığı nəzərə alaraq, bayram
günlərində xüsusi reklam kampaniyalarını nəzərə alan strategiya hazırladıq." 2. Auditoriyalarla iş Bu keysdə maraq və demoqrafik göstəricilər əsasında auditoriya ilə əsaslı iş aparıldı. Maraqlara görə əsas alıcılar müəyyən edildi. İş ərzində biz retarget auditoriyalarından və oxşar
auditoriyalardan da istifadə etdik." 3. Kreativlərlə iş Kreativlər üçün foto və video materiallardan istifadə olunurdu.
Nəticə
İş müddətində 50.000-dən çox mesaj, reklam büdcəsi bizdən əvvəlki ilə müqayisədə 4 dəfə artdı. Biz bu günə qədər bu brend ilə işləməyə davam edirik.