Keys
Park Cinema
Salam əziz oxucu. Bu icmalda sizə fəaliyyətimiz ərzində hansı işləri gördüyümüzü və nələrə nail olduğumuzu danışacam. Nəzərə alın ki, keyslərdə işimizin bəzi təfərrüatları yoxdur. Bu, rəqiblərimizin bizdən öyrənməməsi üçün edilir =) Həmçinin, NDA-nın mövcudluğuna görə, müştərinin icazəsi olmadan bir çox hallarda ekran görüntülərini yerləşdirə bilmirik. Oxumaqdan həzz alın!
Layihə haqqında
Park Cinema — Azərbaycanın ən böyük milli çox zallı kinoteatrlar şəbəkəsidir. Şəbəkənin ilk kinoteatrı 2010-cu ildə açılıb.
INSTAGRAM — https://www.instagram.com/parkcinema/
FACEBOOK — https://www.facebook.com/ParkCinema
SAYT — https://parkcinema.az/
İlkin məlumatlar:
Layihənin əvvəllər reklamla işləmək təcrübəsi var idi. Bununla belə, analitika məsələsi var idi. İzləmə vasitələri düzgün işləmədiyi üçün reklam kampaniyalarının effektivliyini mümkün qədər dəqiq qiymətləndirmək mümkün olmadı.
Tapşırıq
Əsas vəzifə izləmə alətlərini düzgün konfiqurasiya etmək idi. Layihənin xüsusiyyətlərini nəzərə alsaq, bu, kifayət qədər çətin iş idi. Bundan əlavə, Facebook və Instagram-da reklamdan əlavə YouTube-da reklamdan istifadə edilməsi nəzərdə tutulurdu. Bunu nəzərə alaraq, Google Analytics-in quraşdırılması da lazım idi. Sonra, əvvəlki məlumatlara əsaslanaraq, reklam kampaniyalarının effektivliyini artırmaq və bütövlükdə marketinq şöbəsinin səmərəliliyini artırmaq lazım idi. Bu layihə üçün həm kreativlər, həm də reklam kampaniyaları hazırlayırdıq.
Biz nə etdik?
1. Trekinq (izləmə) alətlərinin qurulması
İzləmə alətlərini quraşdırdıq - Facebook Pixel, Google Analytics 4. Bu alət sayəsində biz reklam kampaniyalarının effektivliyini daha dəqiq izləyə bildik. Əsas çətinlik izləmə alətlərinin
addım-addım qurulması idi (istifadəçi sayta daxil olur, sonra filmə keçid edir, sifarişə başlayır, oturacaqları seçir və alır). Bunlar Facebook Pixel üçün qeyri-adi proseslərdir, lakin biz reklam
kampaniyalarının effektivliyini artıran bir həll tapa bildik.
2. Kommunikasiya strategiyasın hazırlanması
Layihənin xüsusiyyətlərini nəzərə alaraq, biz unikal reklam strategiyası hazırladıq, bunun sayəsində reklam hədəf auditoriya ilə əlaqə qurdu. Layihənin geniş hədəf auditoriyası var ki, bu da
layihə ilə deyil, film və ya cizgi filmi ilə müəyyən edilir. Hər bir kommunikasiya kreativdən və filmlər/cizgi filmləri/tədbirlər və s. üçün təklif olunan aksiyadan asılı idi.
3. Auditoriya ilə iş
Bu layihədə standart auditoriya seqmentasiyası olmadı. Auditoriyalar reklam edilən məhsuldan asılı olaraq seqmentlərə bölündü. Biz bu qərarı layihənin xüsusiyyətlərini
nəzərə alaraq qəbul etdik və bu, yalnız müsbət nəticələr verdi.
4. Reklamın optimallaşdırılması
İzləmə alətlərinin qurulmasını başa vurduğumuz üçün reklamı birbaşa alış üçün optimallaşdıra bildik. Bu, nəticəmizi yaxşılaşdırdı.
Nəticə
Saytda hər alış orta hesabla (bütün fəaliyyət müddətində və bütün reklam kampaniyaları üçün) əvvəlkindən 4,5 dəfə ucuzlaşıb. Bu layihə şirkətimiz üçün görülən işlərin həcminə görə ən
geniş layihələrdən biridir və qeyri-standart layihələr üçün həll yollarının tapılmasına bir nümunədir (ilk baxışda belə görünməsə də).
Biz bu günə qədər bu brend ilə işləməyə davam edirik.