Keys
SeaBreeze Real Estate
Salam əziz oxucu. Bu icmalda sizə fəaliyyətimiz ərzində hansı işləri gördüyümüzü və nələrə nail olduğumuzu danışacam. Nəzərə alın ki, keyslərdə işimizin bəzi təfərrüatları yoxdur. Bu, rəqiblərimizin bizdən öyrənməməsi üçün edilir =) Həmçinin, NDA-nın mövcudluğuna görə, müştərinin icazəsi olmadan bir çox hallarda ekran görüntülərini yerləşdirə bilmirik. Oxumaqdan həzz alın!
![](https://shukurov.az/wp-content/uploads/2024/05/puma-logo-3-2.png)
Layihə haqqında
INSTAGRAM — https://www.instagram.com/seabreeze.realestate/
FACEBOOK — https://www.facebook.com/seabreeze.realestate
SAYT — https://seabreeze.az/
İlkin məlumatlar:
Layihənin reklamla işləməkdə böyük təcrübəsi var idi. Bununla belə, əsas problem satışın konversiyası və reklam kampaniyalarının effektivliyinin izlənməsi ilə bağlı idi.
Tapşırıq
Daha effektiv strategiya yaradılması və potensial müraciətlərin sayını artırmaq, bununla da satışların konversiyasını artırmaq.
Biz nə etdik?
1. Trekinq (izləmə) alətlərinin qurulması
İzləmə alətlərini quraşdırdıq - Facebook Pixel, Google Analytics 4. Əsas çətinlik izləmə alətlərini addım-addım qurmaq idi (bir şəxs sayta girdi, təklif olunan mənzillərə baxdı, sonra sorğu
buraxdı). Bununla belə, biz reklam kampaniyalarının effektivliyini artıran bir həll tapa bildik.
2. Kommunikasiya strategiyasın hazırlanması
Layihənin xüsusiyyətlərini nəzərə alaraq, biz unikal reklam strategiyası hazırladıq, bunun sayəsində reklam hədəf auditoriya ilə əlaqə qurdu. Layihənin dar bir hədəf auditoriyası var. Hər bir
kommunikasiya reklamı göstərdiyimiz istehlakçının növündən asılı idi.
3. Auditoriya ilə iş
Bu layihə izləyicilərin hərtərəfli öyrənilməsini tələb edirdi. Mənzilləri (və prinsipcə, hər hansı bir mənzili) reklam yolu ilə satmaq asan deil. Biz yaş və maraqlar əsasında auditoriyaları işlədik.
Lakin konversiyanın keyfiyyəti retarget auditoriyası ilə işimizi artırdı. Layihənin xüsusiyyətlərinə uyğun olaraq retargeting auditoriyası öyrənildi və qeyri-standart həllər tətbiq edildi.
4. Reklamın optimallaşdırılması
İzləmə alətlərinin konfiqurasiyasını başa vurduqdan sonra biz müraciətlərin göndərilməsi üçün reklamı optimallaşdıra bildik, bu da reklamın effektivliyində rol oynadı.
Nəticə
Reklam performansı 53% və geri dönüş nisbəti 13% yaxşılaşdırıldı.
Biz bu günə qədər bu brend ilə işləməyə davam edirik.