Layihənin bizdən əvvəl reklam təcrübəsi var idi, lakin istədikləri nəticəni - potensial müştərilərdən mesajlar ala bilmirdilər. Mağazanın oflayn satış məntəqələri yoxdur və əsas satış kanalı
Instagram hesabıdır.
Biz nə etdik?
1. Strategiya yaratdıq Bu layihənin resursları arasında yalnız İNSTAGRAM hesabı olduğu üçün bütün strategiyanı İNSTAGRAM hesabı üzərində qurduq. Strategiya müştəri bazalarına və auditoriyaların yenidən
hədəflənməsinə əsaslanırdı. 2. Auditoriyalarla iş Premium auditoriyalar, eləcə də müştəri bazası və Instagram bazasına əsaslanan auditoriyalar yaradıldı. Şərh yazan və postları yadda saxlayan insanlar üzərindən retarget (təkrar hədəf)
auditoriyası yaradıldı. 3. Reklam kreativləri ilə iş Reklam kreativləri üçün müştəridən aldığımız kreativlərdən istifadə etdik. Kreativlərin məqsədi məhsulu göstərmək, və onun rəqiblər qarşısında üstünlüklərini göstərməkdir. Yenidən hədəflənən
auditoriya üçün endirimli kreativlərdən və videolardan fəal şəkildə istifadə edirdik.
Nəticə
Biz bu günə qədər bu brend ilə işləməyə davam edirik. Aşağıda 6 aylıq işimizin statistikası verilib 1231 mesaj 207 şərh 3067 abunəçi Bir mesajın orta qiyməti 1$.
Suallarınız var?
Əlaqə nömrənizi qeyd edin və bizim mütəxəssislərimiz sizin bütün suallarınızı cavablandıracaq
Və ya sizə rahat üsulla əlaqə saxlayın
Suallarınız var?
Əlaqə nömrənizi qeyd edin və bizim mütəxəssislərimiz sizin bütün suallarınızı cavablandıracaq