Layihənin bizdən əvvəl reklam təcrübəsi var idi, lakin istədikləri nəticəni - potensial müştərilərdən mesajlar ala bilmirdilər. Mağazanın şəhərin mərkəzində və kənarında bir neçə oflayn
nöqtəsi var.
Biz nə etdik?
1. Strategiya yaratdıq Bu layihənin resursları arasında yalnız İNSTAGRAM hesabı olduğu üçün bütün strategiyanı İNSTAGRAM hesabı üzərində qurduq. Strategiya müştəri bazalarına və auditoriyaların
yenidən hədəflənməsinə əsaslanırdı. Ayaqqabılar ildə bir neçə dəfə alındığı üçün müəyyən vaxtdan sonra müştərilərə təkrar reklam göstərmək qərarına gəldik. 2. Auditoriyalarla iş Premium auditoriyalar, eləcə də müştəri bazası və Instagram bazasına əsaslanan auditoriyalar yaradıldı. Şərh yazan və postları yadda saxlayan insanlar üzərindən retarget (təkrar hədəf)
auditoriyası yaradıldı. 3. Reklam kreativləri ilə iş Reklam kreativləri üçün müştəridən aldığımız kreativlərdən istifadə etdik. Kreativlərin məqsədi gözəl ayaqqabıları göstərmək idi. Yenidən hədəflənən auditoriya üçün endirimli kreativlərdən fəal
şəkildə istifadə edirdik.
Nəticə
Bu brend ilə əməkdaşlığımız 9 ay olub. Əməkdaşlığımız zamanı bizim nailiyyətlərimiz: 5910 mesaj 1563 şərh 4125 abunəçi Təəssüf ki, reklamdan gələn oflayn satışları qeydə almaq mümkün deil.
Suallarınız var?
Əlaqə nömrənizi qeyd edin və bizim mütəxəssislərimiz sizin bütün suallarınızı cavablandıracaq
Və ya sizə rahat üsulla əlaqə saxlayın
Suallarınız var?
Əlaqə nömrənizi qeyd edin və bizim mütəxəssislərimiz sizin bütün suallarınızı cavablandıracaq