
Kontekstli reklam – onlayn təşviqin bir növüdür, nəticədə, istifadəçilərə, onların axtarış sorğularına, maraqlarına və ya şəbəkədəki davranışlarına uyğun olaraq müxtəlif elanlar (mətn, qrafika, video və s. kimi) göstərilir.
GOOGLE ADWORDS VƏ YANDEX.DİRECT – DƏ KONTEKSTLİ REKLAM
Google Ads и Яндекс Директ относятся к наиболее популярным системам контекстной рекламы.
Google və Yandex reklamın mümkün qədər orqanik təchizata bənzədiyini və sorğuya uyğun olacaq həqiqətən faydalı məlumat daşınmasını təmin etməsini təqib edir.
Məsələn, Google ADS daha çox texniki istiqamətdə məhsul və xidmətlərin təşviqinə uyğundur. Bu da axtarış sisteminin auditoriyasının xüsusiyyətləri ilə bağlıdır. Burada sayı-hesabı olmayan texniki sorğulara cavablar toplanıb, və istifadəçilər arasında öz sahələrin mütəxəssisləri üstünlük təşkil edir.
Qeyd etmək lazımdır ki, bir təşviq kanalı kimi, kontekstli reklam bazarda yeni unikal məhsulu olan biznes üçün uyğun deyil. Tələb formalaşdıqda kontekst işləyir – Sizin məhsulunuzla tanışdırlar və onu axtarırlar.
В Google Ads как и во многих площадках есть имиджевая реклама и конверсионная. Одним из самых сильных инструментов имиджевой рекламы является YouTube (который также принадлежит Google)
Google Ads və Yandex.Direct – də reklamın özəllikləri:
- Hər iki platformada həm axtarış reklamı (əsas – axtarış sorğuları), həmçinin şəbəkədə reklam (əsas – istifadəçilərin maraqları və davranışı) yerləşdirmək mümkündür.
- Reklam kampaniyası ayarlarının çevikliyi hədəf auditoriyasının axtarışı üçün müxtəlif imkanlar təqdim edir.
- Kontektli reklam istifadəçilərin sorğu və maraqları ilə işləyir, hansı ki, artıq axtarış mərhələsində Sizin məhsul ilə maraqlanan auditoriyanı cəlb etməyə imkan yaradır.
- ZEFR şirkətinin araşdırmalarına əsasən, təşviq olunan məhsulu əldə etmək istəyi, digər tanıtım üsullarından fərqli olaraq, kontekstli reklamın baxışından sonra 63% daha çoxdur.
- Reklamı saytsız da nümayiş etmək mümkündur. Bu üsul veb-saytlarını yeni inkişaf etdirən və ya buna ehtiyacı olmadığını düşünən şirkətlər üçün faydalıdır.
Məsələn, Yandex.Direct – də URL təyin etmədən, eyni zamanda ünvan və əlaqə nömrəsi qeyd etməklə standart bir kampaniya yaratmaq mümkündür.