Əsas > Xidmətlər > Kontekstual Reklam

google+yandex

Kontekstli reklam – onlayn təşviqin bir növüdür, nəticədə, istifadəçilərə, onların axtarış sorğularına, maraqlarına və ya şəbəkədəki davranışlarına uyğun olaraq müxtəlif elanlar (mətn, qrafika, video və s. kimi) göstərilir.

GOOGLE ADWORDS VƏ YANDEX.DİRECT – DƏ KONTEKSTLİ REKLAM

Kontekstli reklamların ən məşhur sistemlərinə daxildir:

Google və Yandex reklamın mümkün qədər orqanik təchizata bənzədiyini və sorğuya uyğun olacaq həqiqətən faydalı məlumat daşınmasını təmin etməsini təqib edir.

Məsələn, Google ADS daha çox texniki istiqamətdə məhsul və xidmətlərin təşviqinə uyğundur. Bu da axtarış sisteminin auditoriyasının xüsusiyyətləri ilə bağlıdır. Burada sayı-hesabı olmayan texniki sorğulara cavablar toplanıb, və istifadəçilər arasında öz sahələrin mütəxəssisləri üstünlük təşkil edir.
Qeyd etmək lazımdır ki, bir təşviq kanalı kimi, kontekstli reklam bazarda yeni unikal məhsulu olan biznes üçün uyğun deyil. Tələb formalaşdıqda kontekst işləyir – Sizin məhsulunuzla tanışdırlar və onu axtarırlar.

Google Ads və Yandex.Direct – də reklamın özəllikləri:

Məsələn, Yandex.Direct – də URL təyin etmədən, eyni zamanda ünvan və əlaqə nömrəsi qeyd etməklə standart bir kampaniya yaratmaq mümkündür.