İŞ
“XOZYAYUŞKA” MAĞAZASI
LAYİHƏ HAQQINDA:
Parfumeriya və kosmetika mağazası olan “Xozyayuşka” çox geniş məhsul çeşidi ilə məşhurdur. Şəhərin mərkəzində oflayn – mağazası və Instagram hesabı mövcuddur.
İLKİN MƏLUMAT:
Əvvəllər layihə Instagram tətbiqi ilə təşviq olunurdu. Bu, nəticə vermirdi. Instagram hesabı, demək olarki “ölmüşdür”. Satışlar sıfıra enirdi. Axtarış sistemlərində olan və qrafik dizaynerin çəkdiyi şəkillər kontent kimi istifadə olunurdu.
MƏQSƏD:
Potensial müştəriləri cəlb etmək.
BİZ NƏ ETDİK?
İnstagram hesabını reklama hazır etdik
Müştərinin Instaqram hesabında çoxlu botların olduğundan (hansıları ki, öncəki podratçılar nəticə kimi qələmə verirdirlər), hesabı silib yenisini yaratmaq qərarı alındı. Beləliklə, layihə sifirdan başladı.
Daha sonra, həqiqi satış edən məzmun yaratmaq üçün bir neçə konsultasiya keçirdik. Testlər zamanı məlum oldu ki, “canlı” şəkillər, videolar, hekayələr, dairəvi galereyalar satış baxımında daha effektivdir.
Saytın yaradılması
CMS – OpenCard istifadə etməklə, biz həmçinin veb sayt yaratdıq – https://xozyayushka.az/.Digər podratçıların köməyi sayəsində 1C ilə əlaqə qurduq. CMS OpenCard – ı seçməyimiz, bu platfomanın Facebook, Instagram reklam alətləri ilə tam uyğun olduqları üçün idi.
“Mənim Biznesim” Google – hesabının yaradılması
Axtarış sistemlərinin təbii trafikinin artırılması üçün Google hesab yaradılmışdır.
İzləmə vasitələrinin tətbiqi.
Yenidən hədəflənməni (retargeting) dinamik istifadə etmək və analitik məlumatları toplamaq məqsədi ilə Facebook Pixel və Google Analytics tətbiq edilmişdir.
Ünsiyyət strategiyasının yaradılması
Mağazanın çox geniş çeşiddə məhsulları olduğundan, biz məhsul qrupplarının reklamına başladıq. Qruppdan asılı olaraq auditoriya seçirdik. Bundan əlavə, biz, oxşar və yenidən hədəfə alınmış auditoriyaları (yəni, aktiv Instagram istifadəçiləri, sifarişçinin müştəri bazası, veb sayt ziyarətçiləri və alıcıları) istifadə edirdik. Geniş auditoriyadan əsasən “Kataloq üzrə satışlar” və mağazanın bütün çeşidinin reklamı məqsədi ilə istifadə olunurdu.
Google reklamının qoşulması
Tezliklə biz, həmçinin Google-da kontekstli reklamdan istifadə etməyə başladıq, nəticədə daha bir satış mənbəyi əldə etdik.
Reklam kreativləri
Bu layihə ilə 2 ildən artıq çalışırıq. 24 aylıq işin nəticələri aşağıdaki kimidir.
Nəticələr
Hazırki layihə ilə 2 ildən çoxdur ki çalışıq. 2 ilin nəticəsi olaraq bizim əldə etdiklərimiz:
20 273 ismarıc
10 149 şərh
71 257 Instagram abonenti
1000+ veb sayt üzərindən satış
Ümumi satışın 3 qat artımı.
Müştərinin Instaqram hesabında çoxlu botların olduğundan (hansıları ki, öncəki podratçılar nəticə kimi qələmə verirdirlər), hesabı silib yenisini yaratmaq qərarı alındı. Beləliklə, layihə sifirdan başladı.
Daha sonra, həqiqi satış edən məzmun yaratmaq üçün bir neçə konsultasiya keçirdik. Testlər zamanı məlum oldu ki, “canlı” şəkillər, videolar, hekayələr, dairəvi galereyalar satış baxımında daha effektivdir.
CMS – OpenCard istifadə etməklə, biz həmçinin veb sayt yaratdıq – https://xozyayushka.az/.Digər podratçıların köməyi sayəsində 1C ilə əlaqə qurduq. CMS OpenCard – ı seçməyimiz, bu platfomanın Facebook, Instagram reklam alətləri ilə tam uyğun olduqları üçün idi.
Axtarış sistemlərinin təbii trafikinin artırılması üçün Google hesab yaradılmışdır.
Yenidən hədəflənməni (retargeting) dinamik istifadə etmək və analitik məlumatları toplamaq məqsədi ilə Facebook Pixel və Google Analytics tətbiq edilmişdir.
Mağazanın çox geniş çeşiddə məhsulları olduğundan, biz məhsul qrupplarının reklamına başladıq. Qruppdan asılı olaraq auditoriya seçirdik. Bundan əlavə, biz, oxşar və yenidən hədəfə alınmış auditoriyaları (yəni, aktiv Instagram istifadəçiləri, sifarişçinin müştəri bazası, veb sayt ziyarətçiləri və alıcıları) istifadə edirdik. Geniş auditoriyadan əsasən “Kataloq üzrə satışlar” və mağazanın bütün çeşidinin reklamı məqsədi ilə istifadə olunurdu.
Tezliklə biz, həmçinin Google-da kontekstli reklamdan istifadə etməyə başladıq, nəticədə daha bir satış mənbəyi əldə etdik.
В качестве рекламных креативов мы использовали посты заказчика.
Hazırki layihə ilə 2 ildən çoxdur ki çalışıq. 2 ilin nəticəsi olaraq bizim əldə etdiklərimiz: