İŞ

ELFF BY ELNARA MIRSALIMOVA

LAYİHƏ HAQQINDA:

ELFF - əl işi zərgərlik məhsulları istehsalı brendidir. Əsas satış kanalı Instagram hesabıdır.

İLKİN MƏLUMAT:

Əvvələr layihənin reklamla bağlı təcrübəsi çox az idi. Sifarişçi (eyni zamanda işlərin müəllifi) müstəqil şəkildə tanıtımla məşğul olmuşdur. Peşəkar reklam vasitələrindən istifadə etməmişdir.

Geo: Azərbaycan, Bakı

MƏQSƏD:

Instagram hesabında potensial müştərilərin cəlb olunması. Layihənin özəlliyi – məhsulun, rəqiblərlə nisbətən yüksək qiyməti.

BİZ NƏ ETDİK?

İnstagram hesabını reklama hazır etdik

Müştərinin özü sosial şəbəkələrdə məzmunla məşğul olur. Tərəfimizdən bir neçə konsultasiya keçirmə zamanı səhifənin məzmununu və dizaynını yaxşılaşdırmaq məqsədi ilə tövsiyyələr verdik. Bəzi məqamlar üçün üçüncü tərəfin mənbələri cəlb edildi, belə ki, tərəfdaşlarımız vizit-kart https://elff.az veb - saytı yaratdılar. Saytın əsas məqsədi – brendlə tanışlıq. https://elff.az/. Основная цель сайта – знакомство с брендом.

Ünsiyyət strategiyasının və Müştəri Səyahət Xəritəsinin (CJM – Customer Journey Map) yaradılması.

Hədəf auditoriyasının portretinə əsaslanaraq, satınalma yollarını təhlil edib, ünsiyyət strategiyası yaratdıq. Reklamın optimallaşdırılmasının əsas yolu – ismarıclardır.

Auditoriya

Məhsulun yüksək qiymətini nəzərə alaraq, müştərinin hesabı ilə qarşılıqlı əlaqədə olan auditoriya üçün ayrıca kommunikasiya yaratdıq (paylaşımları yadda saxlamaq, şərhlər qeyd etmək, ismarıc yazmaq). Beləliklə, üç növ auditoriya toplandı – soyuq, bənzər (look a like), isti (müştərinin Instagram hesabı ilə qarşılıqlı əlaqədə olan auditoriya).

Reklam kreativləri

Biz, hesaba daxil olan ismarıcların sayının artmasına töhfə verən kreativlər səviyyəsində optimallaşdırmadan istifadə etdik.

Nəticələr

Hazırki layihə ilə 2 ildən çoxdur ki çalışıq. 2 ilin nəticəsi olaraq bizim əldə etdiklərimiz:

14356 ismarıc
3500 şərh
22 191 abonent
Satışların 7 dəfə artırılması

Müştərinin özü sosial şəbəkələrdə məzmunla məşğul olur. Tərəfimizdən bir neçə konsultasiya keçirmə zamanı səhifənin məzmununu və dizaynını yaxşılaşdırmaq məqsədi ilə tövsiyyələr verdik. Bəzi məqamlar üçün üçüncü tərəfin mənbələri cəlb edildi, belə ki, tərəfdaşlarımız vizit-kart https://elff.az veb - saytı yaratdılar. Saytın əsas məqsədi – brendlə tanışlıq. https://elff.az/. Основная цель сайта – знакомство с брендом.

Hədəf auditoriyasının portretinə əsaslanaraq, satınalma yollarını təhlil edib, ünsiyyət strategiyası yaratdıq. Reklamın optimallaşdırılmasının əsas yolu – ismarıclardır.

Məhsulun yüksək qiymətini nəzərə alaraq, müştərinin hesabı ilə qarşılıqlı əlaqədə olan auditoriya üçün ayrıca kommunikasiya yaratdıq (paylaşımları yadda saxlamaq, şərhlər qeyd etmək, ismarıc yazmaq). Beləliklə, üç növ auditoriya toplandı – soyuq, bənzər (look a like), isti (müştərinin Instagram hesabı ilə qarşılıqlı əlaqədə olan auditoriya).

Biz, hesaba daxil olan ismarıcların sayının artmasına töhfə verən kreativlər səviyyəsində optimallaşdırmadan istifadə etdik.

Hazırki layihə ilə 2 ildən çoxdur ki çalışıq. 2 ilin nəticəsi olaraq bizim əldə etdiklərimiz:

14356 ismarıc
3500 şərh
22 191 abonent
Satışların 7 dəfə artırılması