İŞ

ALGROUP CONSTRUCTION MATERIALS

LAYİHƏ HAQQINDA:

“ALGROUP” MMC Azərbaycanda laminat, parket, otaqlararası və giriş qapılarının satışı ilə 2013-cü ildən məşğul olan birinci şirkətdir. 

İLKİN MƏLUMAT:

Əvvəllər layihənin reklamla bağlı uğursuz təcrübəsi var idi: kampaniyalara başlayarkən potensial müştərilərdən gözlənilən müraciətlər alınmırdı. O zaman üçün əsas nəticə yüksək cəlb etmə idi (əsasən bəyənmə).

MƏQSƏD:

Potensial müştəri cəlb edəcək reklam yaratmaq.

BİZ NƏ ETDİK?

Hazırlıq

  1. İxtisaslaşdırılmış bazarın xüsusiyyətlərini nəzərə alan bir kommunikasiya strategiyası yaratdıq – satınalma qərarı vermək üçün uzun müddət.
  2. Veb saytda Facebook Pixel tətbiq etdik ki, bu da istifadəçilərin konkret məhsullara marağını izləməyə imkan yaratdı.
  3. Reklam kabinetini tətdiq edib, optimallaşdırmada səhvlər, eləcə də bir çox digər çatışmazlıqlar aşkar etdik.
  4. Gələcəkdə çevik retargeting istifadə etmək üçün məhsul kataloqunu yaratdır.

Strategiya

İstifadəçinin bu sahədəki yolunu tətbiq edərək belə qənaətə gəldik ki, bu GEO-da saytı tanıtmaq və onun vasitəsi ilə satışı stimullaşdırmaq mənasızdır, çünki alış oflayn rejimdə həyata keçirilir. Bu baxımdan sayta köməkçi reklam vasitəsi rolu verildi.

Əsas diqqət messencerlərdəki mesajlara yönəldilmişdir, hansılar ki sonra emal edilirdi. Bundan əlavə, sayt ziyarətçiləri, sosial şəbəkələrdəki səhifələr və həmçinin ismarıc yazan insanlar alınmaqla retarget yaradılmışdır. Bunun sayəsində brend ictimaiyyətin diqqətində idi və oflayn satışları stimullaşdırırdı.

Reklam kreativləri

Reklam kreativləri istehlakçının hansı mərhələdə olmasından asılı olaraq seçilirdi: soyuq, ilıq və ya isti.

Nəticələr

Hazırki layihə ilə bugünkü günə kimi çalışırıq. 12 aylıq əməkdaşlığımızın nəticələri:

5200 ismarıc
1750 şərh
10231 abunəçi
  1. İxtisaslaşdırılmış bazarın xüsusiyyətlərini nəzərə alan bir kommunikasiya strategiyası yaratdıq – satınalma qərarı vermək üçün uzun müddət.
  2. Veb saytda Facebook Pixel tətbiq etdik ki, bu da istifadəçilərin konkret məhsullara marağını izləməyə imkan yaratdı.
  3. Reklam kabinetini tətdiq edib, optimallaşdırmada səhvlər, eləcə də bir çox digər çatışmazlıqlar aşkar etdik.
  4. Gələcəkdə çevik retargeting istifadə etmək üçün məhsul kataloqunu yaratdır.
 

İstifadəçinin bu sahədəki yolunu tətbiq edərək belə qənaətə gəldik ki, bu GEO-da saytı tanıtmaq və onun vasitəsi ilə satışı stimullaşdırmaq mənasızdır, çünki alış oflayn rejimdə həyata keçirilir. Bu baxımdan sayta köməkçi reklam vasitəsi rolu verildi.

Əsas diqqət messencerlərdəki mesajlara yönəldilmişdir, hansılar ki sonra emal edilirdi. Bundan əlavə, sayt ziyarətçiləri, sosial şəbəkələrdəki səhifələr və həmçinin ismarıc yazan insanlar alınmaqla retarget yaradılmışdır. Bunun sayəsində brend ictimaiyyətin diqqətində idi və oflayn satışları stimullaşdırırdı.

 

Reklam kreativləri istehlakçının hansı mərhələdə olmasından asılı olaraq seçilirdi: soyuq, ilıq və ya isti.


Hazırki layihə ilə bugünkü günə kimi çalışırıq. 12 aylıq əməkdaşlığımızın nəticələri:

5200 ismarıc
1750 şərh
10231 abunəçi